Rend a lelke?

 2010.12.28. 18:26

Már több mint egy hete itthon vagyok. Jó nem? Csudijó. Viszont igaznak találom a mondást, hogy minden csoda három napig tart. Három nap után azért kiütköznek a tökéletlenségek, a kellemetlenségek és egyáltalában azok a dolgok, amik nem hiányoztak Floridában. Persze, semmi sem tökéletes. Nem is várom el. Csak épp szembesülnöm kellett azzal, hogy változtatni akarok a régi életemen, az újat, a floridait meg nem szeretem. "Csöbörböl vödörbe"-érzés. Mit lehet ezzel kezdeni?

Utálom feltételekhez kötni a változásokat, most már. Majd akkor más lesz, ha... Nagy lóbrokit lesz az akkor más. Mégis sokszor hiányzik belölem a bátorság és az akaraterö, hogy ne halogassak semmit, hanem határozottan kézbe vegyem a dolgaim. A feltételek csak kifogások, amiket én elöszeretettel használtam eddig. De egyáltalán nem segítenek.

A "csöbörböl vödörbe-érzés"-töl igencsak feszült lettem, amit kedves kis családom nálamnál is néha hanyagabb tagjain töĺtöttem ki, és egyfolytában házsártoskodtam, és nem gyöztem a fejükhöz vagdosni a nappaliban hagyott üres csoki- ill. szaloncukorpapírokat, a mosatlan edényt, a ragacsos asztalt. S végül, ráadásul, még sírós karácsony is lett belöle. Szóval a "rend a lelke mindennek" mondásban többé nem nagyon bízom. Söt, most is a szobámban uralkodó igencsak szembetünö, és a lelkemben dúló láthatatlan felfordulás, kellös közepén ülve írok. És egy darabig még nem szándékozom rendet rakni. Legalábbis a szobámban.

Címkék: otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://talicska.blog.hu/api/trackback/id/tr832544542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kapcsoljlemindent 2011.01.03. 00:26:13

hátszóval ez. csak most olvastam el, de sejtettem, amikor találkoztunk, hogy valami ilyesmi lehet, ami a szivedet nyomja. na igen, mily meglepő, ezt az érzést is ismerem. most tesztelek rá egy módszert, eddig jól működik, majd elmesélem. egyelőre felveszem ezt a témát is azon más sok témák sorába, amelyekről egy álló napon át szeretnék beszélgetni veled legalább, majd ha hazajössz. egy nagy zöld réten heverészve. de addig is ölellek!

julicska.talicska 2011.01.06. 18:57:37

rendet raktam a szobamban. es igencsak kozeledik az ujre-elutazas ideje igy megint belemszallt a "the soul of appreciation" ugyhogy most megint minden kicsit rozsaszinu. Nagyon nem ertem amugy most mar ezt...
süti beállítások módosítása