Breakable

 2010.12.28. 18:33

Én is törékeny vagyok. Ha a postán feladnám magam, kérnék egy "fragile" matricát a homlokomra. Vagy inkább a szívem fölé?

Sokan mondják mostanság, hogy a nagy lehetöség meg a floridai meleg ellenére sem lennének szívesen a helyemben és vállalnák be ezt az évet Amerikában. Én meg de. És minden kellemetlenség, szomorúság és talán sok feleslegesnek tünö indok ellenére, meg a nagy anyagi megterhelés ellenére sem bánom, hogy augusztusban igencsak hirtelen döntöttem erröl az évröl. Sokat tanultam, sokat tapasztaltam, megerösödtem. De ez nem jelenti azt, hogy mindig sziklaszilárdan állok a helyemen és nincs ami lesújtson vagy kibillentsen.

Igenis, törékeny vagyok. Ez tény, bármennyire is szeretném tagadni, vagy legalábbis áhitozom arra, hogy ne így legyen. És nem is olyan régen nagyon is összetörettem. Próbára tétettem, és porrá zúzattam. Még jó, hogy Isten kegyelme az apró szilánkokra törött picinyke engem is össze tud újra és újra ragasztani.

Címkék: advent csalódás avemaria

A bejegyzés trackback címe:

https://talicska.blog.hu/api/trackback/id/tr392544552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása