Az elmúlt pár nap

 2010.10.21. 17:15

Gyors összefoglaló csak mert... a) nincs kivel beszélnem, b) mert nem tudok jobbat írni és illenék frissiteni a blogot, c) talán mert ti is kiváncsiak vagytok...

Tegnap iszonyú hosszú napom volt. Reggel fél 7töl már az óráimra készültem, meg a délutáni vizsgára. Persze, mindezt azért mert elözö nap kedden, olyan nyomott voltam, hogy nem tudtam magammal semmit se kezdeni. Aztán persze este 8kor ültem neki megcsinálni a nyelvtan házimat, ami a tervezett másfél óra helyett éjfélig is eltartott. Aztán a szerdám úgy is nézett ki. A vizsgám az utolsó órán volt, 5kor fejeztük be. Bár nem tünt olyan szörnyünek, azért kíváncsi vagyok nagyon az eredményre.

Ééééésss visszakaptam az elsö, igazi, fullpontos esszém!!! 5 oldal Telemachus beszédéröl az Odüsszeiából :) Nagyon örültem neki, örüljetek velem! Meg is ünnepeltem egy kis fagyival a vacsinál. :) (Mellesleg a töri-esszém Szókratészról B lett ;))

A héten elmaradtak a rendes edzéseink, merthogy "midterm week" van, és hogy ne legyünk fáradtak a vizsgákon. Viszont holnap reggel lesz egy "nem kötelezö", reggel 6kor :-/ de végre kipróbálhatom az "erg"-et, vagyis az evezö-szimulátort :)

A hét csúcspontja: péntektöl hétföig kirándulni megyünk!!!! El se hiszem hogy majdnem teljes 4 napot a kampuszon kívül töltök majd, hegyekben túrázva, kajakozva, zarándokolva meg miegymás :) Ajjj!!! El se hiszitek, milyen örjítö tud lenni két hónapot egy viszonylag behatárolt kis területen tölteni. Persze, persze, Amerika, meg Florida... aha...csak épp hihetetlenül korlátoltnak és bezártnak érzem itt magam. Mert még biciklim sincsen, hogy kicsit távolabb kerüljek az kampusz lassacskán unalmasnak tünö, jól ismert épületeitöl.

Szóval jippíjájé! Kirándulás, A, hazamegyek karácsonyra, végre újfajta edzések! Már csak egy biciklit kell szereznem meg talán egy mobilt... :)

Címkék: avemaria

A bejegyzés trackback címe:

https://talicska.blog.hu/api/trackback/id/tr492388967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása