Álmos álmosság

 2010.10.10. 21:06

Eddig sokáig azt hittem, akkor álmodom a legbizarabb dolgokat mikor teli- vagy újhold van. Ma bebizonyosodott, hogy nem is. Akkor álmodom a legfurcsábbakat mikor iszonyat fáradtan csak úgy eldölök szundítani egyet, és egy óra alatt annyi minden megfordul a fejemben, hogy annyi még ébren sem :) Mint például az, hogy a töri esszém elbukott, vagy hogy Lilla átrendezte a szobámat. Vagy az, hogy -most már B.- Márti bemutatta az álmomban még csak leendö férjét, de ehhez ki kellett cserélnünk a melltartónkat. Na jó, ezek azért nem olyan veszedelmesek. Ti miket szoktatok álmodni?

Címkék: álom

A bejegyzés trackback címe:

https://talicska.blog.hu/api/trackback/id/tr782361329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jurgen 2010.10.12. 23:13:29

èn nagyon ritkán emlékszem az álmaimra. :(

kapcsoljlemindent 2010.10.16. 20:13:52

hú, ez nagyon jó téma. Én mostanában azt álmodom, hogy szülni készülök, de álmodtam nemrég azt is, hogy született egy testvérem, illetve hogy óriási házibulit rendeztem anyukámék házában, ami persze más volt, mint igazából, és a facebookon véletlen az összes ismerősömet meghívtam és olyanok jöttek el, akiket nem láttam már ezer éve, na és a fő konfliktus, hogy nem készítettem zenét, ezért ezek az ismerősök unatkoztak, valamint rettentő sokat ittak...
egyébként meg ajánlom figyelmedbe a kérdés kapcsán ezt:
en.wikipedia.org/wiki/Social_dreaming

kapcsoljlemindent 2010.10.17. 22:19:43

Jaésmég azt is álmodtam nemrég,
hogy találkoztam Zselével,
aki totálbrutál csontsoványra lefogyott :)
értetlenkedtem is ezen...

julicska.talicska 2010.10.21. 16:54:49

Ma, vagyis tegnap éjjel azt álmodtam, hogy benne voltam az egyetem lány focicsapatában. Ami szintén nagyon érdekes, mert az evezös-csapatban vagyok és utálom a focit.
süti beállítások módosítása