Ave Mariás amerikaiak 1.

 2010.09.06. 01:41

Rögtön a legelején le kell szögeznem, hogy Ave Maria nem egy tipikus amerikai kisváros, és az egyetem nem egy tipikus amerikai egyetem, és a campus még inkább nem az. De itt:

mindenkinek hófehérek a fogai,

minden lány szoknyában megy a vasárnapi misére,

minden fiúnak rövid a haja,

minden lánynak hosszú a haja,

és mindig mindenki mosolyog.

Mindenkinek fehérek, csak nekem nem, mert egy idióta, sós ízu fogkrémmel kell fogat mosnom a kezdödö ínygyulladásom miatt, amiben természetesen nincs fluor, ami fehérítene.

Én ma farmerben voltam...

Csak egyetlen fiút láttam kicsit hosszabb hajjal, nagyjából az álláig ért - mondjuk, hogy félhosszú.

Az öregeken (60+), Chelsean, és rajtam kívül még egyetlen más rövidhajú lányt sem láttam.

Néha szinte valószínütlennek tünik, de így van. Itt mindig, mindeki nagyon kedves. Viszont szembetünöen felszínesek is. De erröl majd hosszabban egy következö bejegyzésben.

Címkék: avemaria

A bejegyzés trackback címe:

https://talicska.blog.hu/api/trackback/id/tr292274278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jurgen 2010.09.09. 00:44:55

Hmmm, végül is lehet, hogy már két hét elég idő, hogy kiderüljön a felszínesség. De azért kíváncsi leszek, mit fogsz mondani egy év múlva... (... a hosszú hajról meg a szoknyáról hihihi :)

julicska.talicska 2010.09.09. 01:13:58

beismerem, talán elhamarkodott ez a megállapítás a felszínességrol, de hadd lám hogy alakul majd a dolog...egyenlore viszont ez a benyomásom.
süti beállítások módosítása